Eliška

19 let, pokud máte nějaké návrhy na články nebo recenze dejte vědět buď do komentářů nebo na bobunkaeliska@seznam.cz :)

pondělí 3. června 2013

E.l.f. objednávka právě dorazila!

Před pár dny začala na stránkách http://www.elfkosmetika.cz/ akce 40 000 fanoušků na Facebooku. Po zahájení akce vypukly slevy a to bylo něco pro mě! Slevy se vztahovaly na celou nabídku produktů E.l.f. kosmetiky a jednalo se o slevy 10-30%
Objednala jsem ve čtvrtek a už dnes byl balíček doma což pro mě bylo příjemné překvapení :)
Většinou se při takových slevách stává, že odesílání trvá déle, díky množství objednávek.

Jako první věc mi v košíku přistála Studio paletku 100 stínů z limitované edice, po které jsem už dlouho toužila. Jak je zřejmé z jejího názvu, obsahuje 100 očních stínů nejrůznějších barev. Zatím jsem vyzkoušela jen pár stínů na ruku a pigmentace se mi zdá vcelku dobrá. S bází pod oční stíny by ale určitě byla lepší. Mě ale stačí takto, protože báze pod stíny nerada používám.
Balení není nic moc ale za cenu 230,- po slevě nemůžeme čekat nic extra. Uvnitř je i zrcátko a dva aplikátory. Ty jsou ale naprosto nepoužitelné.
Původní cena paletky byla 270,- což je také přijatelná suma vzhledem k počtu stínů :)
































Dál jsem si objednala dva rozjasňující tuhé pudry z řady Essentials v odstínu Ivory a Light Beige. Trochu mě překvapila jejich barva. Je totiž tmavší než na obrázku, ale to mi nevadí jelikož se blíží léto a na opálenou pleť se mi budou hodit :)
Jejich původní cena byla 39,- a cena po slevě 27,- což je krásná částka za pudr i když je menší velikosti.





Poslední věc, kterou jsem si koupila je rtěnka z řady Essentials v odstínu Classy. Stihla jsme ji vyzkoušet hned jak dorazila a je krásně krémová, má příjemnou ovocnou vůni a barvička je velmi pěkná. Není to nic extra pigmentovaného, ale na zvýraznění přirozené barvy vašich rtů je ideální.
Původní cena je stejná jako u pudrů 39,- a po slevě 27,-









Časem určitě přidám fotky líčení s novými produkty :)

Také tak rádi nakupujete ve slevách? A máte zkušenosti s některým z těchto produktů?  :)

Žádné komentáře:

Okomentovat