Eliška

19 let, pokud máte nějaké návrhy na články nebo recenze dejte vědět buď do komentářů nebo na bobunkaeliska@seznam.cz :)

středa 12. června 2013

Červnové nákupy

Před několika týdny jsem se rozhodla, že bych si měla našetřit na nový telefon, ale pořád se mi nějak nedaří, protože každou chvíli někde zahlédnu něco pěkného a letím si to koupit. Doufám, že v tom nejsem sama :D
Včera jsem byla v našem malém nákupním centru co ve městě máme a zamířila jsme do Gate, protože jsem potřebovala sehnat nějaké letní sandálky. Podařilo se a hned jsem si tam k nim vybrala i kabelku!







































Sandálky Gate - 198,-
Kabelka Gate - 198,-

A ke kabelce a botám jsem si v sekáči koupila bílé tílko se zlatými flitry a narazila jsem tam na úžasné letní maxi šaty New Look, které měly ještě visačku s cenou, takže jsou nenošené :)







































Tričko 29,-
Šaty New Look 59,-



Co Vy a letní nákupy? A co Vy a šetření? Jste na tom stejně jako já? :D 

Žádné komentáře:

Okomentovat