Eliška

19 let, pokud máte nějaké návrhy na články nebo recenze dejte vědět buď do komentářů nebo na bobunkaeliska@seznam.cz :)

neděle 23. června 2013

New in - kosmetika

Tak jsem zase o víkendu nakupovala v DM a v Rossmannu. Jak jinak, že :D







































Takže začnu zleva, tedy skvělou kůrou na vlasy od Alverde, kterou už jsem jednou měla byla jsem velmi spokojená. Normálně stojí asi 70,- ale  já jsem na ni narazila zrovna, když byla ve slevě za 32,- takže skvělá cena + super výkon = bomba!
Po umytí vlasů nanesu a vetřu do konečků a nechám asi 3 minuty působit. Někdy i déle. Pak opláchnu vlažnou vodou a vlásky jsou krásně jemné na dotek, lesknou se a konečky se třepí výrazně méně.
Navíc moc hezky voní po citrusech :)

U péče o vlasy ještě chvíli zůstanu. Pořídila jsem si totiž Balea šampón Pure Volumen, který  by už podle názvu měl zajistit objem a vzdušnost vlasů. Zatím jsem ho vyzkoušela jednou a mohu potvrdit, že svou funkci plní :)
Jeho cena je asi stejná jako u jiných Balea šampónů, tedy 40,-

Dále jsem se rozhodla vrátit se opět k černé barvě vlasů (teď mám tmavou hnědou), a tak jsem si pořídila barvu na vlasy Palette Natural Colors. Barvení ale zatím ještě odkládám, protože se mi nechce zatěžovat vlasy barvou.

Další věc, která přistála v mém košíku, byl Balea deosprej Battle Field. Je teď v DN jako limitovaná edice a stojí 30,-
Voní naprosto úžasně a vůně je cítit ještě tak 3 a více hodin po aplikaci, což mě mile překvapilo. Jinak jsem si ho vybrala proto, ž mi vůní silně připomíná parfém Code od Giorgo Armani :)

Poslední věcí je jemný kartáček na obličej, který má sloužit k čištění pleti a pro mě je to objev měsíce!
Jsem s ním opravdu moc spokojená. Používám ho asi vždy večer. Po odlíčení si navlhčím obličej i kartáček, nanesu na něj trochu čistícího pleťového gelu a krouživými pohyby masíruji pleť. Je to velmi příjemné a odstraní se tím odumřelé kožní buňky a nečistoty z obličeje. Pleť mám potom krásně hladkou a čistou :)



Zaujal vás některý z těchto produktů? Máte s některým zkušenosti? :)









1 komentář:

  1. Tak z těhle výrobků jsem nic nezkoušela, takže nemůžu posoudit. :)

    OdpovědětVymazat