Eliška

19 let, pokud máte nějaké návrhy na články nebo recenze dejte vědět buď do komentářů nebo na bobunkaeliska@seznam.cz :)

středa 5. června 2013

My make-up collection aneb co jsem během roku nashromáždila

Docela ráda sleduji takovéto příspěvky nebo videa na youtube a tak mě napadlo, ukázat vám svou sbírku :)
Oproti jiným bloggerkám toho nemám zas tak moc, ale mě to k dennímu používání stačí.
Některé produkty mohou vypadat opatlaně, ale je to díky těm přihlouplým cedulkám a nálepkám, co na ně výrobci lepí a já je pak slupuji, protože je nemám ráda. Po sloupnutí na obalu stejně zůstane lepidlo, na které se lepí všechno možné a pak to vypadá, že jsem špindíra :D

Takže tohle jsou všechny moje make-upy a BB krémy. Preferuji ty, které mají střední krytí a jako korektor pak používám Dermacol Make-up Cover.

 Mám trochu mastnější pleť, a proto je pro mě pudr nezbytnou součástí kosmetické taštičky. Nejraději používám pudry od E.l.f.u. Přijdou mi cenově dostupné a kvalita je pro mě dostačující. Dále tu mám jeden od NYC a jeden od Alverde.
Tvářenky nepoužívám, protože mi nesluší. používám jen bronzer od NYC a tmavší pudr od E.l.f.u na konturování obličeje.


 
Štětce také moc nepoužívám. Raději nanáším make-up houbičkou nebo pomocí prstů a na pudr a konturování používám jen tyto dva štětce.








































Teď k těm upatlanějším produktům :D
Nejraději nosím jen černé oční linky, které si vytvořím buď fixem od Maybelline nebo tekutou linkou, kterou mám od vietnamců (i když tento druh kosmetiky nemám zrovna v oblibě) a kupodivu drží líp, než linky z drogerie.
Občas také použiji obyčejnou černou nebo hnědou tužku na oči a na obočí používám hnědou tužku od Miss Sporty (na fotce prostřední hnědá).



Oční stíny nakupuji, stejně jako pudry, nejraději od E.l.f.u a Catrice.
Nejpraktičtější jsou pro mě paletky. Nemám moc ráda malilinká balení stínů, které mi každou chvíli spadnou nebo je nemůžu najít.


Řasenka je pro mě základ. Nevyjdu bez ní z domu. Mými nejoblíbenějšími jsou řasenky od Maybelline a pak od Essence. O své řasy se starám ještě pomocí séra pro růst řas od Lorealu a nebo je na noc namažu vazelínou z lékárny :)

Poslední částí jsou rtěnky a balzámy na rty. Rtěnky moc nepoužívám, proto jich mám jen 6 a lesky na rty nepoužívám vůbec.
Výrazné rtěnky mi moc nesluší, protože jsem bledule a tak si kupuji světle růžové nebo nude barvičky.
Balzámy používám asi stejné, jako každá jiná holka. Balea, E.l.f. a klasika jelení lůj:)






Zaujaly vás některé produkty? Máte s nimi zkušenosti? :)

3 komentáře:

  1. Ty toho máš! :D I když si myslím, že já bych na tom byla podobně, kdybych dala všechny věci na jednu hromadu.. :)) :D
    Já mám ten BB od Garnieru a docela mi vyhovuje, jsi s ním spokojená? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ono se to nezdá, když to leží na skříni. Taky jsme se sama divila kolik toho je, když je to na jedné hromadě :D

    S tím Garnierem jsem vcelku spokojená, ale lehce se po něm mastím. Teď přemýšlím o tom novém BB od Maybelline :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho musím vždycky přepudrovat, normálně jako makeup. Ten od Maybelline vypadá dobře, to je fakt :)

      Vymazat