Eliška

19 let, pokud máte nějaké návrhy na články nebo recenze dejte vědět buď do komentářů nebo na bobunkaeliska@seznam.cz :)

pátek 31. května 2013

Jarní botičky + Catrice ultimate nudes

Rozhodla jsem se nafotit své nejoblíbenější jarní boty. Na jaře nosím hlavně baleríny a občas kecky. Letos jsem si ale pořídila jen baleríny a světe div se, dokonce i vysoké boty na platformě, což u mě nebývá zvykem :D

Všechny jsem sehnala v OK.Shopu u nás ve městě a jeden pár byl za 299,- kromě černo-červených. Ty byly ve slevě a stály 199,-







































Raději kupuji jarní a letní boty u vietnamců, protože je škoda vrazit do balerínek víc než 500,- když je už další sezonu nebudu nosit. Většinou je prochodím a začne se odlepovat podrážka a to se mi stávalo i u bot, které jsem dříve kupovala v Deichmanu.

Řekněme si to upřímně, boty které se prodávají v CCC, NewYorkeru nebo v Deichmanovi jsou ze stejné výroby jako ty, co seženete u vietnamců za poloviční cenu :) už několikrát se mi stalo, že jsem dokonce narazila v Deichmanu a v OK.Shopu na úplně stejné boty. Jen cena se lišila.








A teď ke druhému tématu a to k nehtům. Tento lak na nehty od Catrice Ultimate Nudes jste mohli vidět v mých posledních nákupech. Laky od Catrice si moc často nekupuji. Jsou sice levné, ale jejich výdrž mě nijak neoslnila. Raději používám Dermacol nebo Maybelline laky. Ale tento měl krásnou nude barvičku a byl ve slevě v Rossmannu jen za 29,-

Barva je vážně moc pěkná, ale hned v den nalakování se mi začaly olupovat konečky nehtů a to jsem nanesla dvě vrstvy. Jinak ho ale musím pochválit za rychlé schnutí i při vícero vrstvách :)








































Jaké boty na jaře nosíte nejraději vy? Máte nějaké zkušenosti s těmito laky od Catrice? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat