Eliška

19 let, pokud máte nějaké návrhy na články nebo recenze dejte vědět buď do komentářů nebo na bobunkaeliska@seznam.cz :)

pondělí 10. června 2013

Balea šampóny - limitovaná edice - malina a borůvka

Asi před týdnem jsem se jen tak letmo zastavila v drogerce DM a v regálu se šampóny jsem narazila na dva šampony ze dvou různých limitek, což mě překvapilo a potěšilo:)







































Ten malinový jsem v DM už viděla asi před měsícem, ale nevím z jakého důvodu jsem si ho nevšímala. No a ten borůvkový je u nás asi týden nebo dva a měla by to být letní limitovaná edice.
Každý stál 31,90,- takže cena skvělá. Oba jsou určené pro každodenní mytí všech typů vlasů. Já mám suché konečky vlasů, a tak jsem pak ještě použila kondicionér. Když už jsme u kondicionéru, tak ani jeden ze šamponů nemá žádný k sobě do dvojice, což je trochu škoda.

Malinový voní naprosto bombasticky! Tu vůni bych přirovnala ke klasickým bonbónům Bonpari. Nevím jestli je to čistě malinový vůně, přijde mi spíš jako lesní plody, ale i tak je skvělá a k vlasům jsem si po umytí musela pořád přičichávat :D
Výkon šampónu mi přijde stejný jako u všech Balea šamponů, které jsou v té základní řadě.

Po nádherné vůni malinového šampónu jsem se těšila na stejnou nálož vůně borůvek, ale smůla. Zas taková bomba to nebyla. Sice voní pěkně a dokonce i po borůvkách, ale není to nic, co by jste cítili z vlasů i po umytí. Jinak jsem s oběma šampóny spokojená. Je to příjemná letní změna. Za mě tedy 6 bodů z 10 :)



Vyzkoušeli jste některý z těchto dvou šampónů? Jak jste s nimi spokojení? :) 

2 komentáře:

  1. Baleu mám ráda jediné ve formě sprcháču nebo sprchových šamponu.Májí nádherné vuně a jsem za dost dobrou cenu :) Ten malinový mám taky a je fakt dobrý :)

    byla bych moc ráda kdybys navšívila můj blog,jsem začátečník a zajímal by mě třeba tvůj názor na něj:)

    OdpovědětVymazat
  2. Šampón s borůvkami jsem si zrovna dneska koupila, tak uvidím, jak mi bude vyhovovat :) Ten s malinami jsem u nás ale neviděla, možná už byl vyprodaný :)

    OdpovědětVymazat