Eliška

19 let, pokud máte nějaké návrhy na články nebo recenze dejte vědět buď do komentářů nebo na bobunkaeliska@seznam.cz :)

čtvrtek 6. června 2013

Balea hloubkově čistící šampon

Rozhodla jsem se konečně napsat recenzi na tento skvělý šampon, který je jedním z mých nejoblíbenějších :)
Než jsem se vrhla na psaní testovala jsem ho zhruba měsíc a půl a za tu dobu jsem vypotřebovala dvě balení.








































Šampon je v tubě, která se mi zdá praktičtější než klasické lahvičky. Hlavně je fajn ten uzávěr na spodní straně, protože když už je šamponu málo nemusím třepat lahvičkou aby vytekl, protože steče sám. Dříve jsem ho v drogerii vídala v lahvičce s pumpičkou, ale tu jsem nestihla vyzkoušet, protože změnili balení.

Další super věc je jeho cena. Stojí jen 39,90 jako všechny šampony z řady Balea Professional a je ho 250ml. Stejně jako většina šamponů této značky neobsahuje silikony, což je velké plus.

Teď už tedy k použití a k výsledkům. Myji si vlasy jednou za 2-3 dny a vždy ráno, protože se mi vcelku rychle mastí. Dříve jsem si je myla každý den, ale díky tomuto šamponu se interval mezi mytím trochu prodloužil.
Barva je čirá a konzistence taková vcelku obyčejná. Jeho vůně se mi ale moc líbí. Je to pro mě vůně čistoty a to je na vlasech příjemné.
Po umytí jsou vlasy nadýchané a lehké. Jsou hezky lesklé, ale nejsou zplihlé jako se mi to stávalo s jinými šampony. 
Jeden den po umytí vypadají vlasy stejně, jako den předešlý. Jsou nadýchané, čisté a nemastí se. Další den jsou stále nadýchané, ale už se mi začínají mastit vlasy u kořínků. Další den ráno vlasy umyji znova a jsou opět krásně nadýchané a čisťounké :)

Jsem ráda, že jsem takto skvělý šampon sehnala za tak málo peněz v drogerii. Dlouho jsem žádný takový nemohla najít. Mohu ho jen doporučit, protože se jeho výrobcům vážně povedl :)



Používáte tento šampon? Jaké s ním máte zkušenosti? 

3 komentáře:

  1. parádní recenze, mám ráda tyhle "typy na...", urcčitě ho vyzkouším! ještě k tomu, když je za pár korun :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Určitě budu ráda kdyby mi čtenáři psali jaké produkty bych mohla vyzkoušet a zrecenzovat a co by chtěli číst :)

      Vymazat