Eliška

19 let, pokud máte nějaké návrhy na články nebo recenze dejte vědět buď do komentářů nebo na bobunkaeliska@seznam.cz :)

čtvrtek 6. června 2013

Maybelline COLORAMA - laky na nehty

Jak už jste si možná všimli, v drogeriích Rossmann je akce 1+1 na řadu Colorama od Maybelline a navíc jsou tyto produkty ještě ve slevě!!

Mě osobně nejvíce lákaly nové barvy laků na nehty a hlavně ta jejich cena. 39,90 za jeden lak+další lak zdarma což znamená, že za jeden jsem zaplatila dvacku a tak jsem si jich vzala hned šest:)
Potřebovala jsem trochu doplnit zásoby laků, protože ty starší začaly vysychat a tuhnout.




Z kolekce Neon Colorama jsem si bohužel nevybrala ani jeden, protože v našem Rossmannu už zbyly jen dva laky ve žluté barvě a ta se mi moc nelíbila.





































Krytí v jedné vrstvě není nijak úžasné, ale je pořád mnohem mnohem lepší než jedna vrstva laku od Essence.
Když jsem nanesla dvě vrstvy, byl výsledek perfektní:)

Časem určitě dodám fotky na nehtech :)


 Jak se vám líbí řada Colorama laků na nehty? Jaké odstíny jsou vaše nejoblíbenější? :)

2 komentáře:

  1. To je úplně super akce! Já se do Rossmanna nedostala, ale tyhle laky mám 2 - tmavě fialový a ten růžový, co máš ty - a nemůžu si je vynachválit. Hlavně rychle schnou a drží, jsou parádní. :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je pravda, schnou rychle a vydrží mi i 5 dní bez odloupnutí :)

    OdpovědětVymazat