Eliška

19 let, pokud máte nějaké návrhy na články nebo recenze dejte vědět buď do komentářů nebo na bobunkaeliska@seznam.cz :)

pondělí 17. června 2013

Maybelline Colorama - Mint lak na nehty

Před dvěma týdny jsem si v drogerii Rossmann pořídila, v akci 1+1, šest laků na nehty od Maybelline Colorama a tohle je jeden z nich. Perfektně se mi hodí k letním šatům a i k plavkám :)
Kryje ve dvou vrstvách a na nehtech vydrží i 3-4 dny bez odlupování.








































Jak se Vám tento lak líbí? Nosíte na léto také výraznější barvičky? :)

3 komentáře:

  1. krásna farba! :)

    http://victorysphotography.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    koupila jsem si tento lak, ale nejde mi dobře odlakovat, maže se po prstech a nehty zůstavají nazelenalé.
    Můžeš mi prosím napsat, jaký používáš odlakovač?
    Jinak barvička opravdu úžasná.
    Díky Jarka

    OdpovědětVymazat