Eliška

19 let, pokud máte nějaké návrhy na články nebo recenze dejte vědět buď do komentářů nebo na bobunkaeliska@seznam.cz :)

středa 5. června 2013

Středeční nakupování

Konečně se u nás ukázalo sluníčko a neprší, takže jsem vytáhla mamku do města a šlo se ,,utrácet" :D
Původně jsem si šla jen pro nové baleríny, ale znáte to. V každém obchodě se vám něco líbí a za chvíli už stojíte u pokladny a paní prodavačka vám tu věc balí do tašky :D
Stejně tak to dopadlo i dnes:)


Kabelku v této barvě jsem sháněla už dlouho a náhodou jsem na ni narazila v CCC. Po slevě mě stála 450,-
Když už jsme byli v CCC tak jsem si k ní musela vybrat hned i botičky, pro které jsem původně šla.

Skinny jeans v klasické modré barvě jsem sehnala v CaA za 398,- a tričko s krajkou mám od vietnamce za 150,-








































A jak to máte s nakupováním Vy? Také si musíte hned koupit to, co vás zaujme nebo odoláte a jdete dál? :)

8 komentářů:

  1. To tričko je opravdu moc pěkné a za 150?!? Takové Vietnamce bych u nás taky chtěla mít

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc často u nich tak pěkné věci také nenajdu, ale mají i světlé vyjímk y :D

      Vymazat
  2. Jeej,aké krásne vecičky si si pokúpila :)
    Najviac sa mi páči tričko a kabelka :)
    Závisť :P

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké, u Vás mají vietnamci trička značky Abercrombie & Fitch? hustýýýýý :)

    OdpovědětVymazat