Eliška

19 let, pokud máte nějaké návrhy na články nebo recenze dejte vědět buď do komentářů nebo na bobunkaeliska@seznam.cz :)

středa 19. června 2013

Červnové nákupy II.

Než se přesunu k dalším červnovým nákupům, ráda bych vám ukázala své momentálně nejoblíbenější kosmetické kousky.












Jelikož se teď chodím každý den opalovat k vodě, snažím se pravidelně mazat opalovacím krémem, i když to tedy nesnáším a nebaví mě to.
Používám Sahara opalovací mléko s betakarotenem od Astrid a stálo asi 120,-
Mažu si s ním i obličej, ale to jen ráno a vždy ho trochu smíchám s Aloe Vera gelem od Skin79, který jsme si před dvěma týdny objednala.
Nepoužívám ho dost dlouho na to, abych mohla psát nějakou recenzi, ale už teď mohu říct, že je to jedna z nejlepších věcí, které jsme si na obličej kdy mazala! Stál mě 210,- i s poštovným :)
Jinak se mi z toho sluníčka udělaly pihy všude na obličeji, což je vidět na fotce a já z toho tedy nejsem nadšená :D
Vždy když přijdu z ,,opalovačky" domů, těším se do sprchy. Nejčastěji teď používám sprchový gel od Vichy, který jsem dostala jako dárek a naprosto nádherně voní.








































Teď už tedy ke slibovaným nákupům :)







































Do mého šatníky přibyly černé džínové šortky Gate 298,-
Červené triko s 3/4 rukávy New Yorker 129,-
Pruhovaná plážová taška Gate 198,-
A v mém botníku získaly místo černé žabky s kytkou z Kiku 55,-
Růžové žabky z Kiku 105,-
Rákosové žabky s květinovým lemováním z Kiku 80,-



Doufám, že si užíváte krásné letní dny stejně hezky jako já, a že jste si nespálili záda jako já :D
Jak se vám nové úlovky a oblíbenci líbí? :)

4 komentáře:

  1. Troje žabky jo, o bych neunosila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem každý den tak 6-7 hodin venku a chodím, takže není problém to unosit a prošlapat :D

      Vymazat
  2. Moc se mi líbí ty žabky s růžovou kytkou. Jinak jsi mi připomněla, že bych si měla koupit opalovací krém :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si na opalovací krém vzpomněla až když jsem měla spálená záda :D

      Vymazat