Eliška

19 let, pokud máte nějaké návrhy na články nebo recenze dejte vědět buď do komentářů nebo na bobunkaeliska@seznam.cz :)

úterý 30. července 2013

Poslední červencové nákupy

Ahoj všichni!
Také už z toho horka skoro omdléváte jako já? Tolik jsem se těšila na léto, a teď bych ho nejraději vyměnila za podzim. Ale ani tropické teploty mi nezabránily v nakupování :D
Nakupovala jsem hlavně ve výprodejích, ale to teď asi všichni, protože v obchodních domech se to slevami jen hemží.














Jelikož se oboje moje sluneční brýle ze záhadných důvodů rozpadly, pořídila jsem  si dvoje nové.
Bílé brýle s růžičkami - Gate 24,-
Modré brýle - CaA 98,-




































Do mojí šperkovnice přibyla sada náramků z CaA za 60,- a kousek od nich visela černá čelenka s kamínky za 30,-, kterou jsem prostě musela mít!


















Poslední dva úlovky jsou tradičně z Rossmannu, kde jsem narazila na akci 1+1 u stojanu s Dermacolem. Akce se vztahuje na celý sortiment snad kromě jednoho makeupu a řasenky. Stahují je totiž z prodeje.
Řasenka stála 199,- a make-up 169,-. Ten byl ale zadarmo. Zdarma byl totiž vždy ten levnější produkt z dvojice.






































Co Vy a letní výprodeje? Také rádi nakupujete ve slevách? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat