Eliška

19 let, pokud máte nějaké návrhy na články nebo recenze dejte vědět buď do komentářů nebo na bobunkaeliska@seznam.cz :)

čtvrtek 4. července 2013

Narozeninové dárečky

Tak jsem zase o rok starší :D dnes jsem oslavila své 19 narozeniny:)
Většinu nedostávám moc dárků, ale spíše mi rodina k narozeninám dává peníze, protože nikdo neví, co mi koupit. A pro mě je to tak lepší. Ale občas přece jen něco dostanu a dnes to také tak bylo :)
Bráška mi udělal radost balíčkem, ve kterém byly dva laky na nehty Maybelline a toaletní voda Elite Models  - New York Muse, která voní naprosto božsky. Přesně se trefil do mého vkusu a já jsem s dárky spokojená :)




































Jaké dárky dostáváte nejraději vy? :) Máte nějaké zkušenosti s vůněmi Elite Models? 

Žádné komentáře:

Okomentovat