Eliška

19 let, pokud máte nějaké návrhy na články nebo recenze dejte vědět buď do komentářů nebo na bobunkaeliska@seznam.cz :)

úterý 30. července 2013

Jak se starám o své vlasy

Ahoj všichni!
Rozhodla jsem se, že bych mohla napsat něco o své péči o vlasy a o produktech, které používám při jejich úpravě.

Začnu logicky mytím, tedy šampony. Snažím se používat jen šampony bez silikonů, i když vždycky není lehké rozluštit složení. Některé značky sice všude roztrubují, že mají nový šampon bez silikonu, ale kdyby si chemik přečetl zadní stranu obalu, hned by pár těch vyhlazujících silikonů našel. Já ale nejsem chemik a tak nemůžu tvrdit, že to platí pro všechny šampony. Většinou to ale poznám podle toho, jak rychle po umytí se mi vlasy začnou mastit. Pokud se mastí už ten den, šampon přistane na bráchovo poličce, protože tomu je to stejně jedno :D
Po šamponech bez silikonů se mi vlasy mastí po 2-3 dnech. Nejlepší mi v tomto přijde Balea a Cien z Lídlu. Jsou to snad dvě nejlevnější značky, které jsou u nás k dostání, a i přes to u mě zabírají a já jsem spokojená. Stejně tak jsem spokojená i se Schaumou.
Všechny tyto šampony stojí okolo 40-60,- což je příznivá cena.









Po umytí vlasů se snažím vždy použít kondicionér nebo masku. Kdybych to neudělala, tak své vlasy už nikdy nerozčešu a budu chodit se zacuchaným cuckem na hlavě, a to mám vlasy rovné, takže rozčesávání by mělo jít snadno. Bohužel tomu tak není a já jsem si proto oblíbila tyto čtyři pomocníky.



Snažím se požívat masku na vlasy tak jednou týdně a jinak používám tyto dva kondicionéry, ketré jste už mohli vidět ve starších příspěvcích.
Vlasová kůra od Alverde by sice měla být něco jako maska, ale já i raději používám jako balzám, protože by se mi jinak velmi rychle mastily vlasy, i když ji nanáším jen na asi 10 cm konečků vlasů.



























Z masky Gliss Kur Satin Relax jsem byla nadšená, hned jak jsem ji poprvé použila a nechala působit asi 3 minuty. Nadšení mi zůstalo doteď a já ji později určitě dokoupím. Nejdřív ale musím vypotřebovat i masku na vlasy Matrix Total Results - Repair. Je to maska, kterou používají i kadeřníci a já myslím, že je to jedna z nejlepších, které jsem kdy měla. Vlasy mám barvené a žehlím je, a tak je pro mě ideální.








































Vlasy si barvím už od svých 14-ti a za tu dobu jsem vystřídala už snad všechny barvy. Byla jsem blondýna, bruneta, zrzka, černovláska, pak znovu blondýna a teď jsem se zasekla někde mezi hnědou a černou. Snažím se barvit vlasy jednou za 4-5 týdnu. Vím, že je to pro ně zátěž a vysoušení fénem a žehlení tomu jen napomáhá. Proto se snažím vlasy vyživovat jak zvenku, tak i zevnitř.







































Jako vnější výživu používám dvakrát denně Bioaquanol U a H. Pár kapek nanesu na pokožku hlavy a chvíli masíruji. Tyto vlasové vody jsou k sehnání v lékárnách ve velikostech 55 ml a 250 ml a napomáhají tvorbě nových vlásků a také podporují růst vlasů do délky.
Jako vnitřní výživu jsem si vybrala vitamíny v podobě tablet od Das Gesunde plus. Prodávají se v Dm asi za 60,- a v balení je 60 tabletek. Užívám je už déle než dva měsíce a vlasy jsou po nich silnější, zdravější a rychleji rostou.
Použila jsem fotku ze staršího příspěvku :)







































Po umytí vlasy nechávám asi 20 minut odschnout na vzduchu a zbytek dosuším féném. Nepoužívám horký vzduch, ale jen studený nebo vlažný. Po vysušení  vlasy rozčešu a buď je nechám tak, jak jsou nebo je vyžehlím a když už mám opravdu náladu a čas, tak je žehličkou natočím a zafixuji lakem na vlasy Taft.
























Ať už vlasy žehlím nebo ne, vždy použiji některý z těchto tří produktů.
Sprej na vlasy od Indoly je určený k ochraně vlasů před sluncem a vysušením. Indola sérum na roztřepené konečky používám po vyžehlení vlasů a stejně tak i sérum pro lesk vlasů (vpravo na fotce).



To je k mé péči o vlasy asi všechno.Doufám, že byl příspěvek alespoň pro někoho trochu užitečný :)


A j ak o své vlásky pečujete Vy? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat