Eliška

19 let, pokud máte nějaké návrhy na články nebo recenze dejte vědět buď do komentářů nebo na bobunkaeliska@seznam.cz :)

čtvrtek 11. července 2013

Nákupy v lékárně a ve slevách






Dnes jsem po delší době skočila do lékárny, protože jsem potřebovala sehnat Bioaquanol U a H pro lepší a rychlejší růst vlasů. Jsou to vlasové vody a mám s nimi skvělé zkušenosti. Už jsem je totiž používala před asi 3 měsíci a vlásky mi rostly mnohem rychleji a navíc byly i hustší.
Teď jsem dva měsíce brala tabletky pro zlepšení kvality vlasů z DM, ale kvalita vlasů je stále stejná, jen rychleji rostou. Potřebovala jsem se tedy vrátit ke zmiňovanému Bioaquanolu, abych své vlásky zachránila :)
Dohromady mě stály asi 110,-

Mým dalším cílem byla zinková mast, která je sice určena na pomoc při nadměrném pocení, což není můj problém, ale také prý napomáhá při zbavování se akné. Akné sice také nemám nijak hrozné, jen sem tam malý pupínek, ale taková mast se vždy hodí, zvlášť když dokáže pupínek vysušit přes noc.
Stála 65,- a je jí 30ml, tak jsem zvědavá jak bude fungovat.

V černé krabičce je zlatý křížek s kamínky, který jsem dostala jako dárek od přítele k 19.narozeninám :)





Z lékárny jsem šla do drogerie Teta, kde jsem si pořídila make-up Rimmel Lasting finish za 149,- v odstínu 100 Ivory.
Na fotce vypadá možná trochu tmavší, ale je to nejsvětlejší odstín a mé pleti sedí dobře.

Ve vedlejším regálu jsem sáhla po své stálici pleťové vodě Aknestop od Ryoru.
Stála 90,- a je jí 200ml.







































Tak tohle byly mé dnešní nákupy. zaujalo vás něco?  Ráda věděla, jestli máte nějaké zkušenosti se zinkovou mastí a Bioaquanolem :)

Žádné komentáře:

Okomentovat