Eliška

19 let, pokud máte nějaké návrhy na články nebo recenze dejte vědět buď do komentářů nebo na bobunkaeliska@seznam.cz :)

pátek 2. srpna 2013

Moje oblíbené řasenky

Ahoj všichni!
Určitě už jste si stihli všimnout v nadpisu, že dnešním tématem budou řasenky. Vybrala jsem si 3, které používám nejraději a jednu, která by se v nejbližší době mohla stát mou další favoritkou.


Maybelline - Illegal Length (fiber extensions) - 249,-





























Tuto řasenku mám už poměrně dlouho, proto už je i trochu sedřený nápis na ní. Obsahuje tenká vlákna, která se na řasách uchytí a prodlouží je, aniž by je slepovala. Vybrala jsem si voděodolnou verzi, protože voděodolné řasenky mám raději než ty obyčejné.
Kartáček je klasický štětinkový a není nijak extra objemný. Ani štětinky nejsou moc blízko u sebe. Výdrž řasenky ve vodě je opravdu skvělá! Nedrolí se, neobtiskává a teď v létě je ideální. Ale to odličování... Nejlépe se mi odličuje dětským olejíčkem naneseným na vatovém tamponu. Ale to je u těchto voděodolných řasenek normální, takže ode mě má 9 bodů z 10 :)




Maybelline - One by One (Satin black) - 199,-































Tuto ,,Maybellinku" zná asi skoro každý a mohli jste ji vidět u spousty jiných blogerek.
Pro mě je značka Maybelline ve výrobě řasenek naprostá jednička! Obaly jsou boží a obsah je ještě lepší!
Tato má gumový/plastový kartáček ve tvaru takového těžko popsatelného oválku :D
Právě tvar je to, co mi na ní tak moc vyhovuje. Hezky se mi s ní řasy líčí a díky zúženému konci kartáčku se dostanu i do koutku oka a nalíčím se bez ušpinění.
Není voděodolná, ale to mi nevadí. Myslím, že se ale dělá i ve voděodolné verzi.
Jinak k barvě. V názvu je satin black a u této řasenky to opravdu platí. Je krásně temně černá. Možná si někdo řekne, že černá řasenka je prostě černá a nemůže být ještě černější než černá, ale já mám zkušenost s většinou řasenek takovou, že když jsem třeba na sluníčku a podívám se do zrcátka, tak řasy vypadají šedivé a ne černé. Tato to ovšem nedělá a ode mě má 8 bodů z 10 za občasné rozmazávání, což je ale v horku pochopitelné :)




Dermacol - Rapid Grow lach mascara - 199,-






























K této řasence se nebudu moc rozepisovat, protože se dá říct, že je stejná jako první od Maybelline, jen s tím rozdílem, že není voděodolná. Jinak je její výkon stejně dobrý. Kartáček je štětinkový a o něco hustší než u zmiňované Maybellinky. Má ode mě 8 bodů z 10.


A teď tedy ta, která se nejspíš stane mou další oblíbenkyní :)


Dermacol - Imperial waterproof mascara - 199,-








Mám ji teprve pár dní, ale za tu dobu už mě stihla přesvědčit o tom, jak je skvělá. Vážně dobře se mi s ní pracuje, díky velmi ohebnému gumovému kartáčku, který má štětinky stočené jakoby do spirály. Výdrž je také dobrá. Ne sice tak dobrá jako u Maybelline Illegal Length, ale šlape jí na paty :D
A vůbec za mě všechny řasenky od Dermacolu pomalu, ale jistě dohánějí řasenky od Maybelline. Jen tak dál :D
Ode mě má 8 bodů z 10.



Tak to by bylo všechno k mým oblíbeným řasenkám a já se chci zeptat, jaké jsou vaše oblíbenkyně? :)
Máte nějakou zkušenost s některou ze zmiňovaných řasenek? 





Žádné komentáře:

Okomentovat