Eliška

19 let, pokud máte nějaké návrhy na články nebo recenze dejte vědět buď do komentářů nebo na bobunkaeliska@seznam.cz :)

pátek 5. července 2013

První červencové úlovky

Včera jsem v CaA narazila na výprodeje - 30,- na stojanech s bižuterií, a tak jsem si řekla, že by byla škoda  toho nevyužít. Vybrala jsem si dlouhé náušnice s peříčky a zlatými křížky, které teď vyniknou v mých opět černých vlasech.

V drogerii Rossmann jsem objevila zázrak od Essence :D
Toaletní vodu Like a trip to NY zlevněnou z 190,- na 95,-
Musela jsem ji mít! Je to velmi příjemná vůně na léto. Připomíná mi trochu mandarinky nebo grep a růže. Výdrž je vcelku dobrá i přes to, že je to jen toaletní voda. Cítím ji ještě tak 2-3 hodiny po nanesení.









































Co vy a vůně od Essence? Jste s nimi spokojené? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat