Eliška

19 let, pokud máte nějaké návrhy na články nebo recenze dejte vědět buď do komentářů nebo na bobunkaeliska@seznam.cz :)

čtvrtek 18. července 2013

Samoopalovací a opalovací krémy - koupit nebo ne?

Rozhodla jsem se udělat menší recenzi dvou opalovacích a dvou samoopalovacích krémů, které jsem si letos pořídila.
Jsem zastánce toho, že levné nemusí být špatné a nekvalitní. Proto jsou všechny čtyři produkty, o kterých budu mluvit, z těch levnějších.



























Sun Dance Carotin Sonnenmilch - 59,-    NE

Bohužel toto opalovací mléko mě zklamalo. Obsahuje betakaroten, který by se měl vsáknout do kůže hned po aplikaci a měl by vylepšit tón opálení. Bohužel to není pravda a účinek je nulový. Je to jen opalovací mléko, které má navíc tak nízký ochranný faktor, že je zbytečné ho kupovat. Ochranný faktor 6 vás totiž neochrání před spálením ani tady u nás.


Astrid Sahara mléko na opalování - 99,-     ANO

Výrobci tohoto opalovacího mléka slibují stejné účinky, jako u předešlého produktu. V tomto případě, ale nelžou a efekt silnějšího, hnědšího a hlavně dlouhotrvajícího opálení se dostavil.
Ochranný faktor je 15, což si myslím, že je vzhledem k letošnímu ,,teplému" létu tak akorát.
Za mě palec nahoru :)

Astrid Samoopalovací mléko - 89,-    ANO

Pro mě je toto objev roku! Od té doby, co mě zklamal samoopalovák od Garnier, jsem se bála nějaký si vůbec koupit, ale v tomto případě jsem byla mile překvapena. Vůně je samozřejmě jako u skoro všech samoopalováků trochu nepříjemná, ale dá se to vydržet. Po aplikaci nejsem ulepená, mléko se okamžitě vsákne do kůže, příjemně hydratuje a nedělá nehezké mapy a fleky. Možná si někdo z vás řekne, že při správném rozetření nedělá mapy žádný samoopalovák, ale bohužel to není pravda. Některé můžete roztírat třeba hodinu a fleky stejně udělá. Tento mezi ně ale určitě nepatří a já ho můžu jen vřele doporučit, protože vám dodá příjemně hnědé a hlavně přirozené opálení a to už po 1-2 použitích :)

Balea Magic Summer body lotion - 85.-   ANO

Tento samoopalovací krém bych mohla klidně přirovnat k tomu od Astridu v předešlém odstavci. Je skvělý! Jeho vůně je trochu příjemnější než u ostatních. Aplikace je snadná a zasychání ještě rychlejší. Navíc je ho jednou tolik než Astrid samoopalováku - 400ml a za tu cenu, je to vážně super věc! Doporučuji :)



Jaké jsou vaše zkušenosti a názory na samoopalováky a podobné vylepšováky? :D :)

Žádné komentáře:

Okomentovat