Eliška

19 let, pokud máte nějaké návrhy na články nebo recenze dejte vědět buď do komentářů nebo na bobunkaeliska@seznam.cz :)

čtvrtek 18. července 2013

Nové přírůstky

Další nákupy! :D jsem asi blázen nebo maniak, ale nemůžu si pomoct. Kosmetiku prostě budu nakupovat pořád víc a víc :D

 Balzám na vlasy Matrix Total results rapair - 169,-
Rimmel Sexy Curves řasenka - 99,-
Lady speed stick - 49,-
Rimmel 60 seconds lak na nehty - 29,-




 


Toto bezvadné mýdlo jsem dostala jako dárek a zapomněla jsem ho (stejně jako paletku rtěnek) vyfotit před použitím, takže už není vidět natištěný ornament.
Nádherně voní po kosatcích. Sice trochu vysušuje, ale to mi nevadí. Zachráním to tělovým olejem :)






























Tuto paletku jsem také dostala jako dárek a je skvělá. Rtěnky jsou úžasně pigmentované a kromě té tmavě hnědé veprostřed mi všechny barvy vyhovují :)


Zaujalo vás něco z těchto produktů? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat