Eliška

19 let, pokud máte nějaké návrhy na články nebo recenze dejte vědět buď do komentářů nebo na bobunkaeliska@seznam.cz :)

neděle 19. května 2013

Květnové nákupy + menší recenze

Tento měsíc jsem se snažila zaměřit především na nákup kosmetiky, ale znáte to, narazila jsem i na pár věcí, které by se mi hodily do šatníku a do šperkovnice :) 


















Košili i svetřík jsem nakoupila na internetu a kabelku jsem si domů přinesla z CaA.


































Bižuterie i sluneční brýle jsem sehnala v CaA a mini parfém Versace Bright Crystal jsem dostala jako dárek:)

Teď už tedy k té kosmetice :D
Jako první jsem si pořídila pleťovou masku Anti-stress mask s minerály z Mrtvého moře od značky Freeman (asi 150,- v Tescu). Je to zatím můj druhý vyzkoušený produkt od této značky a mohu ho vřele doporučit! Maska má příjemnou dobře roztíratelnou konzistenci a ,,šmoulovou" barvu. Na pleti by se měla nechat působit 10-15 minut, ale já ji nechávám klidně déle. Pleť je pak jemnější, lépe vyčištěná a krásně hladká na dotek. Jediné, co mě trochu mrzí je, že mi z ní při nanášení slzí oči, ale to je možná jen můj pocit...

Dalším produktem je pleťové sérum Aknestop od Ryoru (asi 110,-). Mám trochu problematickou a mastnější pleť, a tak je pro mě ideální. Pleť se po něm neleskne a navíc má opravdu skvělé účinky, co se týče léčby menších pupínků :) 

Neodolala jsem a koupila jsem se ještě jednu pleťovou masku. Tentokrát od značky Balea (ve slevě asi za 30,-). Jmenuje se Urea SOS maske a měla by velmi dobře hydratovat pleť. Zatím jsem ji ale nestihla vyzkoušet. 


































Za dekorativní kosmetiku jsem tento měsíc moc neutrácela. Dokoupila jsem si jen voděodolnou řasenku Gabriella Salvete (asi 100,-), která se teď, když se konečně dělá teplo, hodí. Objednala jsem si tolik chválený fixační pudr od E.l.f.u High Definition Powder (160,-) a v drogerii jsem si konečně pořídila BB cream od Garnieru (200,-) na léto, protože na sebe nechci patlat tunu makeupu, který se v horku stejně slije do ošklivých skvrn na obličeji.


Tak co na to říkáte? Vyzkoušeli jste některý z těchto produktů? Jak jste s ním byli spokojené? :)


Žádné komentáře:

Okomentovat