Eliška

19 let, pokud máte nějaké návrhy na články nebo recenze dejte vědět buď do komentářů nebo na bobunkaeliska@seznam.cz :)

pondělí 27. května 2013

Moje oblíbené vůně a parfémy

Dnes je poslední den, kdy jsem se mohla připravovat na maturitní ústní zkoušky. Zítra jen přijdu do školy, všechno jim řeknu, a pak už budu jen odpočívat a čekat jak to dopadne :D

A když už byl tohle poslední den věnovaný učení, tak jsem si ho pěkně osladila vlastnoručně spatlanými muffiny :D

A teď k tématu, které je v nadpisu! Napadlo mě udělat takový žebříček mých oblíbených parfémů a tady je :)

Mojí úplně nej nej nejoblíbenější vůní je Bright Cristal od Versace, ale bohužel mám jen miniaturu stejně jako  Daisy od Marca Jacobse. To je má druhá neoblíbenější.

Bronzovou medaili ode mě získává Jungle od značky Kenzo. Je to parfém a vůně je dost silná a sladká, a proto ji používám spíš na podzim a v zimě.

Dalšími mými oblíbenkyněmi jsou dvě vůně od Christiny Aguilery, a to Inspire a její snad úplně nejznámější vůně, která nese jméno jí samotné, krajková Christina Aguilera :)

Poslední čtyři vůně jsem původně do žebříčku zařadit nechtěla, ale nakonec jsem si řekla, že si to zaslouží, protože je používám už od vánoc a voní příjemně :)
Jsou to City Rush od Avonu, Waterfalls od Cindy Crawford, Pleasures Intense od Estée Lauder, kterou mám také jako miniaturu a nakonec Versace Versence. Tyto čtyři vůně jsou spíše takové...slabší (?) a mají kratší výdrž, ale i přes to voní krásně :)








Jaké jsou vaše oblíbené vůně? Máte některou ze zmiňovaných doma? :)

2 komentáře:

  1. Moja oblubena znacka parfemov je Yves Saint Laurent, teraz mam In Love Again. Z tychto Tvojich poznam len Kenzo, je moc fajn :) a v buducnosti by som chcela Play od Givenchy.

    Mimochodom, maffiny vyzeraju uzasne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju :)

    Mě od YSL moc voní Elle, ta je super :)

    OdpovědětVymazat