Eliška

19 let, pokud máte nějaké návrhy na články nebo recenze dejte vědět buď do komentářů nebo na bobunkaeliska@seznam.cz :)

sobota 18. května 2013

Moje oblíbené blogerky - TOP 4

Dnes vám chci ukázat čtyři své nejoblíbenější blogy, které v poslední době čtu, stále se k nim vracím a těším se na každý jejich další příspěvek! :)

Anna Saccone


Moje vůbec nejoblíbenější zahraniční blogerka. Sleduji i její kanál na youtube a stejně tak i kanál, který má společný se svým skvělým manželem a jejich roztomilou 8-mi měsíční dcerou :)



Sprinkle of glitter



Na jejím blogu/vlogu mě vždy dostanou její módní typy a rady, jak být šťastnější člověk nebo jak myslet pozitivně :)
Sálá z ní energie a její úsměv a vtípky vás určitě rozesmějí :)



Petra Lovely Hair



Tuto českou blogerku zná určitě každý! Petra je velmi sympatická a stále se usmívá. Vždy se nemůžu dočkat, až přidá nový příspěvek nebo video! :)



Kiss book by Mia




Další velmi známá česká blogerka a se skvělým stylem a bezvadnými články a recenzemi. Shodou náhod bydlíme i ve stejném městě :D


Tak tohle jsou blogy, které navštěvuji nejčastěji a jsem z nich stále nadšená! A jaké jsou vaše oblíbené blogy? :)

1 komentář:

  1. Ja mám radši plnoštíhlé blogy, obzvláště Jay Mirandu, ta mě moc baví, ale i Nadiu, nebojí se trošku odvázat http://www.plnekrivky.cz/blog-plnych-krivek/

    OdpovědětVymazat