Eliška

19 let, pokud máte nějaké návrhy na články nebo recenze dejte vědět buď do komentářů nebo na bobunkaeliska@seznam.cz :)

úterý 28. května 2013

Pomaturitní nadílka

Tak to mám úspěšně za sebou! Dnes jsem dodělala maturitu a hned jsem se odměnila nákupem kosmetiky :)

 Jelikož mi při maturitním stresování začali hodně padat vlasy, tak jsem si pořídila vlasovou vodu s kofeinem (i když pro pány :D), která by měla aktivovat růst nových vlasů a v DM jsem si k ní pořídila i doplněk stravy, který také aktivuje růst vlasů a zabraňuje jejich vypadávání. Jsem zvědavá jaké budou změny po delší době užívání :)








































Úleva z toho, že to mám za sebou :D
Jak jste dopadli vy u maturity? Doufám, že všichni úspěšně a těm, které to teprve čeká držím palce:)






Jak se vám líbí nové kosmetické úlovky? Pořídíte si nějaký? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat