Eliška

19 let, pokud máte nějaké návrhy na články nebo recenze dejte vědět buď do komentářů nebo na bobunkaeliska@seznam.cz :)

sobota 3. srpna 2013

Letní šperky z výprodeje!

Ahoj všichni!
V CaA jsem objevila stojan s bižuterií, kde bylo vše za 30,- a tak jsem se chvíli rozmýšlela, přebírala cinkrlata a nakonec jsem si odnesla domů dva náramky a dvoje náušnice.














Na šperky s lebkami moc nejsem, ale tenhle náramek mě zaujal a na opálené kůži vypadá moc pěkně. Ten růžovo zlatý je ale přece jen o něco hezčí a na hnědé kůži i výraznější :)

Zajímalo by mě, jaké šperky preferujete na léto Vy? Výrazné a barevné, nebo spíš jednoduché? :)
 Jinak doufám, že si užíváte teplo někde u vody jako já a že jste si nespálili záda :D

1 komentář:

  1. krasne ulovky!


    Pozyvam na Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat